Monday 9 October 2017

Forex Strategies - Powerpoint Ppt Aanbieding


As jy al die fondse wat jy belê verloor, kan jy net tel dit na 'n FX onderwys kursus waaraan jy wil neem. Die vlak van lesse wat jy neem met die demo handel kan nooit die vlak wat jy kry met lewendige trading. Visit my site Forex Trading vir meer inligting oor myforextradingworld / forex strategieë & uitvoering maak leer te bereik; PowerPoint PPT aanbieding Titel: Forex Strategies My forex wêreld http // myforextradingworld / MY forex wêreld Demo Trading teen Live Trading MY forex wêreld Ek het my splinternuwe motor na werk en besluit om hou die pendel 'n bietjie langer. In plaas van met behulp van die tonnel en kom huis in 'n half uur het ek gedink dit is 'n goeie idee om terug te gaan huis toe van George Washington-brug en het 'n paar kwaliteit tyd saam met hierdie pragtige masjien. West Side Hoofweg verbasend het geen verkeer. soos ek gehou stoot die gas pedaal, het ek begin om die voel wind sterker. Ek wasnt aandag te skenk aan my versnel dit was net oor die gevoel van die wind en voel die vryheid. Ek het gedink as ek dit kan stoot hard genoeg, ek kan die motor vlieg. MY forex wêreld Handel met 'n demo rekening, met speelgeld is soos die drome. Hulle kan so realisties lyk en aanskoulike wanneer jy in hulle nie. Maar jy vergeet die meeste van spreek as jy wakker word. Hulle het min of geen effek in die werklike wêreld. Daar is geen skade beheer en hulle is nie bewaarheid. hulle hoef seermaak jou finansiële situasie en dit laat jou toe om hulle redelik vinnig vergeet. As gevolg hiervan, die leer kurwe met demo rekeninge is veel stadiger as die live rekeninge. Nog 'n nadeel in demo handel is die simulasie vermoëns. Die meeste makelaars beweer dat hul demo handel platforms weerspieël die werklike handelstoestande met werklike das pryse. Maar dit is selde die geval as jy Arent handel 'n ECN demo rekening. Demo pryse en lewendige handel pryse is gewoonlik dieselfde onder normale voorwaardes soos geadverteer. Maar onder vlugtige marktoestande, die pryse uitvoering in lewende handel omgewings is oor die algemeen baie erger as die pryse te kry wat jy met jou demo rekeninge. MY forex wêreld Aan die ander kant, kan demo rekeninge kom in handig onder sekere omstandighede. Byvoorbeeld, as jou ervaring in die markte is minder as 'n jaar, moet jy beslis begin handel met 'n demo rekening om die basiese beginsels te leer. As jy nuwe

No comments:

Post a Comment