Saturday 2 September 2017

Forex Arbitrage - Trading Sagteware Review


Forex Arbitrages Trading sagteware: Review Was 'n paar dae is vandat ek van 'n nuwe forex sagteware gehoor. Gedink ek sou vandag kom en gee jou handelaars 'n bietjie inligting oor die nuwe Forex Arbitrages. As jy in die valuta handel dan het jy waarskynlik gehoor van arbitrage strategieë, is hierdie stelsel wat gebaseer is op hierdie beginsels. Ek sal kyk of ek 'n soort van resultate kan kry van forex arbitrages in die volgende paar dae. Wanneer jy op die bladsy sal jy sien hoe hulle beweer 'n onregverdige voordeel toegelaat vir byna $ 900,000 in forex winste elke maand. Dan is daar 'n paar skerm skote hieronder toon 'n paar groot forex resultate wat arbitrages forex gehad het. Wat is regtig vreemd oor hierdie forex arbitrages stelsel is dat hulle wys al hierdie skerm skote van 3rd party forex resultate, maar dan hoef ek sien geen eintlik 3rd party skakels. Byvoorbeeld, die wat op die webwerf kyk beelde te wees van MT4i (wat net soos mt4live, mt4stats ens), maar jy kan nie eintlik kry om hierdie bladsy om die forex resultate te verifieer vir jouself. Dit is 'n soort van vreemde. Die prys is 'n ware lae net $ 47,00. Daar is 'n baie verkope praat hier en ek het regtig nie wil om te gaan deur dit alles so ek gaan die forex arbitrages review ingooi by hierdie punt in tyd. Ek sal bydra tot die hersiening so gou as ek meer inligting oor forex arbitrages kry en hopelik 'n paar resultate van ons eie hier. As jy wil graag iets by te voeg oor forex arbitrages dan net los 'n kommentaar hieronder en begin die bespreking.

No comments:

Post a Comment